skip to Main Content

Wij hopen oprecht dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze producten en dat zij u ook vooruit helpen. Ook als u onze producten nog niet kent, leest u dan vooral verder, want wij leggen u uit hoe u goedkoop een probeerpakket kunt aanvragen.

Omdat wij zo sterk overtuigd zijn van de kwaliteit van onze producten, bieden wij u ook voor een lage prijs een probeerpakket aan. (eenvoudig te bestelling via deze link Probeerpakket. Zo kunt u ons product 21 dagen uitproberen. Wilt u daarna geen zendingen meer, dan kunt u zich eenvoudig binnen de probeertijd afmelden. (liefst per email). U ontvangt daarover altijd een bevestiging.

U staat bij ons als klant steeds voorop. Onze medewerkers bij de afdeling klantenservice zijn meestal in staat om uw al uw vragen telefonisch te beantwoorden. Als u een vraag hebt over de producten zelf, helpen zij u graag en ook onmiddellijk verder.

Maar ook met uw eventuele klacht kunt u bij onze medewerkers van klantenservice terecht, zowel telefonisch , schriftelijk of via e-mail ( zie deze gegevens onderin deze pagina). Maar ook als u een klacht heeft, omdat u bijvoorbeeld ons pakket niet aangekregen, of als u een verkeerde zending ontvangen zou hebben: onze medewerkers staan voor u klaar om uw klacht professioneel en zakelijk in behandeling te nemen. Zij streven er naar om een oplossing voor uw klacht te vinden. Als uw klacht al niet meteen aan de telefoon of schriftelijk opgelost of beantwoord kan worden, streven we naar een oplossing binnen 7 dagen. Als uw klacht te ingewikkeld is om binnen die tijd inhoudelijk te beantwoorden, ontvangt u in elk geval binnen 7 dagen schriftelijk een bevestiging van uw klacht, samen met de termijn waarbinnen wij inhoudelijk op uw klacht terug zullen komen.

Zelfs als u onverhoopt niet tevreden zou zijn over de afwikkeling van uw klacht of het antwoord dat u ontvangen heeft van onze medewerkers, kunt u zich daarna schriftelijk tot onze directeur wenden. Onze directeur zal uw klacht eveneens bekijken en -onafhankelijk van de bevindingen van de afdeling Klantenservice- onderzoeken aan de hand van de gegevens in uw klantendossier en op basis van uw bezwaar op de afwijzing van de klacht. Als u besluit om de mening te vragen van onze directeur naar aanleiding van een eerdere afwijzing van uw klacht zal hij eveneens op korte termijn na ontvangst van uw verzoek inhoudelijk antwoorden. Wenst u van deze mogelijkheid gebruik te maken, stuurt u dan een brief naar onze postbus (zie gegevens onderin deze pagina), maar wij ontvangen uw klacht bij voorkeur via email op klantenservice@tetrixbv.nl Vermeldt in uw verzoek steeds uw klantennummer en voegt u het antwoord bij dat u eventueel al eerder van de afdeling Klantenservice ontvangen heeft.

Voor de volledigheid: u kunt er ook voor kiezen om een bemiddelingsverzoek in te dienen bij een van de onafhankelijke Ombudsdiensten.
Voor Belgie: Aangezien wij een vanuit Nederland opererend bedrijf zijn, kunt u als Belgische klant daarvoor rechtstreeks terecht bij het Europees Centrum voor de Consument (ECC). Deze is gevestigd te 1060 Brussel, Hollandstraat 13. Op hun website (www.eccbelgie.be) vindt u hun verdere contactgegevens en uitleg over de wijze hoe u hun bemiddeling kunt inroepen.) Aan verzoeken tot bemiddeling via ECC werken wij uiteraard loyaal en op korte termijn mee. (Belangrijk: Omdat wij een Nederlands bedrijf zijn vallen wij buiten de bevoegdheden van de Consumentenombudsdienst. Een klacht daar indienen heeft dus geen wettelijke grondslag)

Voor Nederland: Kunt u terecht bij de Consumentenbond of op www.consuwijzer.nl

De bovenstaande regeling geldt ook indien u bijvoorbeeld klachten heeft over onze klantenbenadering via telemarketing of inzake privacykwesties.

Aan de rechterzijde vindt u tevens een aantal buttons met specifieke kwesties, waarop u in de link daaronder een uitgebreide toelichting vindt.

Pharmaxx Nederland:

Postbus 4644
4803 EP Breda
Klantenservice: 020 21 48 009
website: www.pharmaxx.nl
Email: info@pharmaxx.nl
Pharmaxx Nederland is onderdeel van Tetrix BV
IBANnr. NL27 ABNA 0980 0876 86

Pharmaxx Belgie:

Postbus 36
2320 Hoogstraten
Klantenservice: 03 808 72 85
website: www.pharmaxx.be
Email: info@pharmaxx.be
Pharmaxx Belgie is onderdeel van Tetrix BV
IBANnr. BE45 0017 4707 5989

Tetrix BV

Postbus 4968
4803 EZ BREDA
Kvk. Breda nr: 20106133
Dr. Gommerslaan 3 4835 GV BREDA
OBnr: NL8108.79.736.B01

Back To Top